Handelsbetingelser

Levering
Leveringstiden på lagervarer er typisk 1-3 arbejdsdage fra bestilling.
Visse typer puder, møbelstof m.v. leveres indenfor 20-25 arbejdsdage, med forbehold for restordre, da det kan være specielt fremskaffede eller fremstillede varer. Vi kontakter dig for godkendelse af forventet leveringstidspunkt i disse tilfælde.
I tilfælde af restordre, vil kunden modtage en e-mail, med forventet leveringstidspunkt, ønskes en vare ikke sat i restordre, kan varen naturligvis afbestilles eller erstattes af lignende vare.

Brev- og pakkeforsendelse
Alle pakker leveres med GLS.

OBS: Der tilbydes GRATIS fragt ved køb over 650 DKK.

Levering i hele Danmark, efter GLS gældende takster:

Fast fragtpris 65,- DKK. Ved køb over 650,- DKK er fragten gratis.

I tilfælde af fejlekspedition refunderer Zan.dk evt. ekstra fragtomkostninger for kunden.

Grønland, Færøerne, samt Norge og Sverige
Vi sender også til Grønland, Færøerne, Norge og Sverige, men kontakt os pr. e-mail inden bestilling. Fragtpris vil blive beregnet særskilt.

Betalingsbetingelser
Betaling kan fortages med Dankort.
Betaling med Dankort foregår gebyrfrit for dig som kunde.
Betalingen trækkes på dit (kortholders) konto, når varen sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du selv har godkendt ved købet.

Priser
Alle priser er opgivet i DKK og er inkl. moms.

Forbehold
Priserne kan løbende ændres i forbindelse med kursstigninger og andre udefra kommende justeringer. Vi tager forbehold for evt. trykfejl i tekst, katalog/webshop, prisændringer, udgåede varer, leverancesvigt fra tredjepart. Priserne kan løbende ændres i forbindelse med kursstigninger og andre udefra kommende justeringer.

Sikkerhed
Din sikkerhed som kunde er meget vigtig for os, og vi har sørget for, at du ikke løber nogen risiko ved at handle med dit betalingskort hos os. Vi opbevarer ikke dine kortoplysninger – de bliver kun benyttet til at udføre selve betalingen. Under betalingen benytter vi en sikker og krypteret SSL-forbindelse, der sikrer, at ingen andre kan få fat i dine oplysninger. Det er således kun PBS, der kan læse dem. Betalingerne håndteres af Quickpay's sikre betalinsggateway i samarbejde med Nets. Hverken Zan.dk eller andre udefrakommende har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Zan.dk.

Persondata-politik
Informationerne du opgiver ved bestillingen, fx navn og adresse, bruges kun til ekspedition af ordren, e-mail skal bruges til at sende en ordrebekræftelse til kunden, og til at kontakte kunden, hvis der opstår tvivl. Telefonnummer skal bruges i tilfælde af spørgsmål / tvivl der ikke kan løses pr. e-mail.
Informationerne vil aldrig blive misbrugt, eller videregivet til 3. part. Dine oplysninger vil blive gemt i vores kundekartotek, men du kan når som helst få dem slettet ved at sende en e-mail til os. Find e-mail-adressen på vores kontaktside. Persondata opbevares på en server beskyttet af firewall.
Der indsamles information på denne side bl.a. i form af cookies der skal bruges, for at indkøbskurven fungerer korrekt. Cookies kan slettes i f.eks. Internet Explorer, ved at trykke på Funktioner – Internetindstillinger – Slet Cookies.

Vi anvender cookies på Zan.dk
Når du besøger Zan.dk's hjemmeside anvender vi cookies til at registrere, hvad vores kunder ser på i butikken, styre købs flow samt til at måle trafikken på hjemmesiden. Vi benytter disse oplysninger til at forbedre vores hjemmeside, tilpasse vores vareudbud og øge vores service.
Ønsker du ikke at acceptere cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller underrette dig hver gang et websted anmoder om at gemme cookies. Benyt din browsers hjælpefunktion for at få flere oplysninger.

Fortrydelsesret
Returnering kan ske indtil 14 dage efter modtagelse af varen.
Varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da kunden modtog den, dvs. være ubeskadiget.
Fragt i forbindelse med returnering afholdes af kunden.
Specielt fremskaffede eller fremstillede varer tages ikke retur. Dvs. møbelstof tages ikke retur, da det er afklippet efter dine mål.
Pakker sendt pr. efterkrav til os indløses ikke.
I tilfælde af returnering af varer beder vi kunden kontakte os først, pr. telefon eller pr. e-mail, inden afsendelse. Dette er ikke et krav, men en forespørgsel, da det vil hjælpe til at returneringen vil gå hurtigere for dig som kunde, da vi er forberedte på at modtage returvarer eller eksempelvis hvis vi i nogle tilfælde aftaler, at du returnerer direkte til vor leverandør.

Returnering af varer kan ske til:
Zan.dk – Stof & Interiør
Rebslagervej 11
9300 Sæby

Refusion
Refusion foregår primært ved bankoverførsel. I tilfælde af refusion af hele eller dele af beløbet, skal der vedlægges kopi af faktura, samt en seddel med ens bankoplysninger, dvs. registreringsnummer og kontonummer, disse oplysninger er ikke følsomme, og kan roligt oplyses pr. brev eller e-mail.

Garanti og Reparation
Vedr. Garanti- og reklamationsforhold retter vi os naturligvis efter købeloven (købeloven, jf. lovbekendtgørelse nr. 237 af 28. marts 2003). Dvs. Vi yder 2 års reklamationsret på vores varer. Garantien ydes i samme omfang som ydes fra vore leverandører.
Fakturaen der medfølger varerne, gælder som garantibevis og skal gemmes.
Varer der skal repareres under reklamationsretten / garantien skal fremsendes forsvarligt indpakket og i rengjort stand.

Transportskader/reklamationer:
Eventuelle skader og manglende kolli skal omgående påtales til den, der bringer varerne.

Copyright
Alle billeder, tekst, skemaer og andet materiale er beskyttet af ophavsret / copyright ©, og må ikke gengives uden tilladelse fra Zan.dk.